t-mobile

T-mobile

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce, świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.

nasza_klasa

Nasza Klasa

NK.pl to największy i najbardziej znany polski serwis społecznościwy. Będzie wspomagać DF swoją wiedzą, infrastrukturą oraz możliwościami promocji najlepszych pomysłów jakie pojawią się w czasie trwania kursu.

beast_mobile_logo

BEAST FUND

BEAST FUND to inkubator projektów mobilnych i związanych z popkulturą, powołany do życia przez Michała Brańskiego. Beast Fund poszukuje i inwestuje w developerów aplikacji i serwisów mobilnych, twórców gier, grafików, autorów i wszystkich utalentowanych ludzi, którzy chcą tworzyć nowatorskie rozwiązania mobilne i nie tylko.

hyper

HYPER+

HYPER+ to jedyny w Polsce blok programowy w całości poświęcony grom wideo i trendom w światowych multimediach. Jest emitowany w jakości HD, w paśmie stacji teleTOON+ po godz. 21.00. HYPER+ prezentuje najnowsze hity ze światowego i lokalnego rynku gier wideo, wywiady z twórcami multimediów i grafiki komputerowej, a także japońską animację. Znajdujący się w nazwie kanału „+” jest symbolem jakości i przynależności do rodziny kanałów produkowanych przez CANAL+ Cyfrowy, w tym CANAL+ oraz do platformy CYFRA+.

yetipay

YetiPay

YetiPay to szybki i bezpieczny sposób przesyłania pieniędzy w sieci. Działa jak elektroniczny portfel, do którego dodajesz środki, a następnie korzystasz z nich podczas zakupów on-line i rozliczeń ze znajomymi. Płatność z YetiPay sprowadza się do dwóch kliknięć, „klik, klik – i kupione”. Jeżeli kupujesz produkt cyfrowy, który nie wymaga fizycznej dostawy, szukaj przycisku „Płacę z YetiPay” bezpośrednio przy produkcie. Masz szansę ominąć procedurę związaną z dodawaniem produktów do koszyka i wypełnianiem formularzy.

krajowa_izba_gospodarcza

Krajowa Izba Gospodarcza

Krajowa Izba Gospodarcza jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce. Powstała w 1990 roku. Reprezentuje największą liczbę przedsiębiorców, łącząc ponad 150 organizacji biznesowych.Krajowa Izba Gospodarcza promuje społeczną wrażliwość biznesu. Nasze szkolenia i konferencje pomagają przedsiębiorcom wdrażać etyczne standardy. Najwrażliwsze społecznie firmy są nagradzane w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

speed_up_group

SpeedUp Group

SpeedUp, grupa funduszy venture, powstała w 2009 r. Stworzyli ją czterej partnerzy, znający się i współpracujący ze sobą od wielu lat. W ramach SpeedUp Venture Capital Group działają obecnie dwa fundusze: SpeedUp IQbator, powstały w 2009 r. i SpeedUp Investments powołany do działania w 2010 r. SpeedUp poszukuje pomysłów, które mają potencjał wykorzystania technologii w celu zmiany reguł rynkowych, a przez to ulepszenie i ułatwienie życia codziennego.

aula_polska

AULA POLSKA

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń. Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.

lms_invest

LMS Invest

LMS Invest to fundusz specjalizujący się w inwestycjach na wczesnym etapie działania przedsiębiorstw (seed i start-up). W obszarze jego zainteresowania znajdują się głównie firmy z szeroko rozumianego sektora nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem firm operujących w obszarze innowacji w zakresie marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

gram_logo

Gram.pl

Gram.pl to największy polski sklep dla graczy i serwis informacyjny o grach wideo.      

gamfi

Gamfi

Gamfi.pl oferuje platformę gamifikacyjną pozwalającą na wdrażanie rozwiązań angażujących użytkowników lub pracowników w celu realizacji przez nich określonych celów biznesowych. Przykładowym zastosowaniem platformy Gamfi jest angażowanie i komercyjne wykorzystanie fanów marki na facebooku do promocji marki i jej produktów w internecie. Innym zastosowaniem jest budowa angażującego programu motywacyjnego dla pracowników działu sprzedaży.

11bit_studios

11bit studios

11bit studios to zespół oparty na weteranach rynku gier komputerowych, stanowiących zgraną ekipę. Mamy doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu kilkudziesięcioosobowym studiem produkującym gry komputerowe. Naszą pracą jest tworzenie gier dających graczom niecodzienną radość z grania i które są łatwo dostępne dzięki nowoczesnemu modelowi dystrybucji elektronicznej. Na co dzień gry są po prostu naszym sposobem na rozrywkę – dzięki temu wiemy o nich wszystko.

digi_com

Krajowa Izba Gospodarki Cyfrowej

Celem Krajowej Izby Gospodarki Cyfrowej jest reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki cyfrowej i prosumenckiej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie, w zakresie ich działalności wytwórczej, handlowej, badawczej lub usługowej, w szczególności wobec organów państwowych i samorządu terytorialnego. Izba stawia sobie również za cel kształtowanie, wspieranie i upowszechnianie zasad etyki w działalności gospodarczej, w szczególności opracowywanie i doskonalenie norm rzetelnego postępowania w obrocie gospodarczym.

ministerstwo_gospodarki

Ministerstwo Gospodarki

Ministerstwo Gospodarki jest naczelnym organem administracji publicznej kierującym działem gospodarka w administracji rządowej. Obsługę zapewnia mu Ministerstwo Gospodarki będące jednostką budżetową. Dział gospodarka obejmuje sprawy gospodarki, w tym konkurencyjności gospodarki, współpracy gospodarczej z zagranicą, energetyki, oceny zgodności, miar i probiernictwa, własności przemysłowej, innowacyjności, działalności gospodarczej, promocji gospodarki polskiej w kraju i za granicą oraz współpracy z organizacjami samorządu gospodarczego.

one2tribe

One2tribe

One2tribe jest spółką specjalizującą się w budowaniu rozwiązań mobilnych oraz internetowych przeznaczonych dla dużych społeczności. Została utworzona w 2003-cim roku, jako odpowiedź na zmiany na rynku oraz pojawienie się nowej fali rozwiązań Internetowych i mobilnych opartych o trendy społeczne. One2tirbe wyspecjalizowała się w rozwiązaniach rozrywki mobilnej w szczególności w usługach społecznościowych oraz w grach typu mobile MMOG.