• Niedziela, 6 października 2013

    10:00-17:00
    • artur_ganszyniec
      Podstawy projektowania gier Artur Ganszyniec

      Podstawy projektowania gier. Warsztat projektanta. Wpływ projektu na całość produkcji. Specyficzne wymogi gatunków. Prototypowanie i weryfikacja założeń, dynamiczny design, balansowanie. Określanie grupy docelowej – klasyfikacja graczy. Core gameplay loop. Case studies. Przykłady dobrych gier rozmaitych gatunków i skali produkcji.

    Krajowa Izba Gospodarcza


  • Sobota, 5 października 2013

    10:00-17:00
    • piotr gnyp
      Gry wideo współcześnie Piotr Gnyp

      Szczegółowe omówienie współcześnie występujących gatunków gier. Wprowadzenie i wyjaśnienie pojęć powszechnie stosowanych w branży gier. Podział branży gier ze względu na platformy i regiony.

    • maciej_miasik
      Wprowadzenie do tworzenia gier Maciej Miąsik

      Książkowy schemat produkcji gier. Omówienie etapów produkcyjnych. Omówienie schematów typowych organizacyjnych – podziałów na działy i departamenty. Przedstawienie kluczowych funkcji w branży i omówienie ich funkcji.

    Krajowa Izba Gospodarcza


  • Niedziela, 23 czerwca 2013

    11:00-17:00
    • Testy i kontrola jakości Franciszek Różnowicz

      Wszystko o metodach testowania wydajności, stabilności, grywalności, spójności. Smoke tests. Feedback, usuwanie bugów, priorytety, wersje alfa i beta, patchowanie. W temacie także zaawansowane metody zbierana gameplay metrics, ich analiza i raportowanie.

    • tomasz_tomaszewski
      Dalsze kroki Tomasz Tomaszewski

      Sugestie, co do dalszych kroków dla kursantów. Wybór dalszej edukacji, może rozpoczęcie własnej produkcji, może próba rozpoczęcia kariery w branży.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 22 czerwca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 9 czerwca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 8 czerwca 2013

    10:00-17:00
    • 3395722
      Rola producenta w teamie Stan Just

      Po co producent?

    • Business development i sprzedaż Paweł Feldman

      Dostępne obecnie metody sprzedaży gry: zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem wydawców. Ważne targi, widący wydawcy, cyfrowi dystrybutorzy, ważne platformy, sukcesy i porażki sprzedażowe. Modele biznesowe: retail, subscription, freemium, adware, etc. Rozwijanie biznesu, pozyskiwanie partnerów. Pitchowanie.

    • miechowski
      Od indie do pro Grzegorz Miechowski

      Zakładanie i prowadzenie firm indie, Przechodzenie na wyższy level – spółki publiczne. Na przykładzie Metropolis i 11bit. Analiza rentowności projektu, pozyskiwanie finansowania, modele biznesowe, pisanie biznes planów. Dotacje i granty.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 26 maja 2013

    10:00-17:00
    • Gry mobile Mateusz Janczewski

      Specyfika tworzenia gier na urządzenia mobile, smartfony i tablety. O rynku aplikacji, o platformach, o modelach biznesowych.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 25 maja 2013

    10:00-17:00
    • Budżetowanie produkcji Arkadiusz Trojanowski

      Tworzenie budżetów produkcji. Bufory i plany awaryjne. Uwzględnianie urlopów, chorób, upgradów sprzętu, zakupów oprogramowania, etc.

    • maciej_miasik
      Outsource i lokalizacja Maciej Miąsik

      Outsource w gamedevie: przygotowanie materiałów, wyszukiwanie partnerów, komunikacja. Wszystko o wersjach językowych itp. – od planowania i pre-produkcji, po edycję skryptu, castingi, synchronizację itd. itd.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 12 maja 2013

    10:00-17:00
    • trychlicki
      Prawo autorskie i licencje Tomasz Rychlicki

      Podstawowe zagadnienia związane z własnością intelektualną: prawa autorskie, znaki handlowe, obowiązki, prawa. Różnice pomiędzy prawem polskim a innymi systemami IP. Licencje treści, licencje komponentów. Użytkowanie treści i oprogramowanie na licencjach Free Software, Open Source i Creative Commons. Gry na licencjach – wady i zalety.

    • kuba_stokalski
      Projektowanie interfejsów Jakub Stokalski

      Projektowanie graficznych interfejsów użytkownika. Podstawowe zagadnienia. Usability. Testy. Ograniczenia platform. Standardy. Narzędzia i middleware. Mock ups. Sterowanie i kontrola – różne urządzenia wejścia: tradycyjne, świeże (kinect, move, wii), przyszłościowe: okulary i inne takie. Steroiwanie dotykiem, sterowanie głosowe.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 11 maja 2013

    10:00-17:00
    • Gry Casual Karol Kowalczyk

      Specyfika produkcji oraz rynku gier casual (głównie PC/Mac downloadable). Opis rynku, klienteli i wymogów.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »