piotr gnyp

Piotr Gnyp

Od lat związany z grami we wszelkich postaciach. Wcześniej autor przygód i dodatków do RPG, związany z pismem Magia i Miecz. Założył Polskie Elizjum Świata Mroku – czyli nieformalną grupę twórców związanych z systemami Świata Mroku firmy White Wolf. Pracował przy jednej z gier w studiu Metropolis, założył jeden z najpopularniejszych serwisów o grach wideo – Polygamia. Aktualnie redaktor naczelny Blomedia.pl zajmujący się serwisami: Gadżetomania, Komórkomania, Fotoblogia i Cyberparenting.

kolinko

Tomasz Kolinko

Programista i przedsiębiorca. Na swoim koncie ma kilka projektów z dziedziny Web 2.0 (m.in. Etapia, Szuku, 1000it) oraz z dziedziny augmented reality (Żuk Invaders, Mechanekin).

3395722

Stan Just

Stan Just jest w branży gier od 2009 roku. Początkowo zajmował się badaniami rynku, a następnie pracował jako producent w Reality Pump i 11 bit studios. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim specjalizując się w psychologii reklamy i zachowań konsumenckich. Aktualnie podejmuje studia Canadian Executive MBA na UQAM / WSE.

Karol_foto

Karol Zajączkowski

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, od prawie 6 lat związany z promocją gier zarówno na rynku polskim jak i światowym. Karierę rozpoczął w CD Projekt RED, gdzie współtworzył globalną kampanię promocyjną do dwóch części Wiedźmina. Następnie wyjechał z Polski i związał się z Gameforge, największym wydawcą gier MMO w Europie. Po powrocie do kraju dołączył do agencji Kool Things, gdzie zajmuje stanowisko Brand Managera i odpowiada za wprowadzanie i promocję gier na rynku polskim i rosyjskim. W czasie swojej pracy brał udział w opracowywaniu i przeprowadzaniu kampanii dla takich tytułów jak Wiedźmin, Lord of the Fallen, HAWKEN, Warframe, AION, Alien Rage, Lineage … Czytaj dalej

miechowski

Grzegorz Miechowski

Grzegorz Miechowski – Prezes Zarządu, absolwent Politechniki Wrocławskiej. W branży gier pracuje od 1993 roku. Pierwszym jego projektem była gra Teenagent, która po wydaniu rok później została przebojem w Polsce i doczekała się edycji zagranicznych. W roku 1999 kierował zespołem, który stworzył grę Gorky 17. Została ona wydana w wielu krajach świata, w części z nich – przykładowo w Rosji – osiągając status bestsellera. Przez kilkanaście lat osiągał sukcesy jako lider zespołu i prezes spółki tworzącej gry. Ulubiona gra: Plants vs. Zombies

cvphoto

Kacper Szymczak

Designer. Formalnie pracę w developmencie rozpoczął w wieku 19 lat w Techlandzie, tworząc multiplayer do serii shooterów Call of Juarez. Obecnie po 7 latach kieruje multidysciplinarnym zespołem projektantów w CreativeForge Games przy pracach nad core’owym kosmicznym RTSem. W wolnych chwilach pracuje też nad grami mobilnymi i planszowymi.

kuba_stokalski

Jakub Stokalski

Główny projektant w firmie one2tribe, nadzorujący zespół designu oraz kluczowe projekty gier i user experience w firmie. Absolwent Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej; obecnie doktorant na tej samej uczelni badający emocjonalne aspekty interakcji człowieka z komputerem. Wiarę w projektowanie wartościowych doświadczeń – zarówno w grach jak i projektach bardziej „tradycyjnych” –  łączy z palącą ciekawością: zajmował się eksplorowaniem prototypów interakcji takich jak wielkoformatowe tablice wielodotykowe czy interfejsy oparte o computer vision.

trychlicki

Tomasz Rychlicki

Tomasz przygodę z grami komputerowymi rozpoczął od komputera Atari 65XE. Pierwsze tytuły jakie pamięta to Kik Start i oczywiście niesmiertelny River Raid. Później sprawy potoczyły sie bardzo szybko. Amiga 500, Amiga 1200 i pierwszy wymażony komputer z procesorem 286 oraz gra Silent Hunter. Tomasz ukończył studia prawnicze grając zacięcie w Duke Nukem, Doom oraz QuakeWorld. Tomasz jest rzecznikiem patentowym oraz zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego w Alicante, w Hiszpanii (OHIM) i pracuje w kancelarii AOMB Polska. Tomasz jest także członkiem kolegium redakcyjnego Journal of Intellectual Property Law & Practice wydawanym przez Oxford University Press, korespondentem krajowym Computer … Czytaj dalej

jakub_stokalski

Jakub Stokalski

one2tribe

Projektant gier i user experience w one2tribe, który uważa, że w obu dziedzinach fundamentalnie chodzi o to samo. Skupia się na grach free2play i mobilnych łącząc je z doświadczeniami charakterystycznymi dla bardziej “tradycyjnych” gier. Zajmował się również projektowaniem user experience w projektach nie-growych, od systemów korporacyjnych po aplikacje budowane przez startupy, a także eksplorowaniem prototypów interakcji takich jak wielkoformatowe tablice wielodotykowe czy interfejsy oparte o computer vision.

mateusz_piaskiewicz

Mateusz Piaskiewicz

Techland

Senior Level Aritst w firmie Techland, twórca strony LEVEL-DESIGN.org. Od 5 lat w branży jako Level Designer i Level Artist, ponad 10 lat na scenie modderskiej pod pseudonimem „seir”. Architekt Krajobrazu pasjonujący się tworzeniem wirtualnych światów, zapalony gracz i fotograf, wielki smakosz.

leszek_godlewski

Leszek Godlewski

The Farm 51

Programista rozgrywki, animacji, narzędzi, czasami silnika, a kiedy potrzeba – także artysta techniczny. Wykształciuch wydziału AEI Politechniki Śląskiej, zawodowy Farmer od prawie 3 lat, wcześniej przez lata poświęcał czas na modowanie gier i projekty open-source.

tomasz_tomaszewski

Tomasz Tomaszewski

Crunching Koalas

Współwłaściciel studia Crunching Koalas, programista i specjalista silnika Unity 3D. W branży dopiero od 2 lat – pierwsze deweloperskie kroki stawiał jako student PJWSTK, na specjalizacji Programowanie Gier Komputerowych oraz tester w 11 bit studios. Następnie przez półtora roku rozwijał swoje własne studio deweloperskie, które wykonywało projekty i zlecenia dla wielu polskich firm tworzących gry. Dzięki dynamicznemu rozwojowi, studio uzyskało merytoryczne oraz finansowe wsparcie branżowych weteranów i aktualnie przygotowuje swoje dwa pierwsze projekty.

andrzej_koloska

Andrzej Koloska

Vivid Games

Techniczny Producent w Vivid Games. Grami zajmuje się zawodowo od 8 lat. Pracował w takich firmach jak CDP Red, The Farm 51, Nicolas Games. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Ogromne doświadczenie w produkcji gier mobilnych – tych małych i dużych. Hobbistycznie programista.

karol_kowalczyk

Karol Kowalczyk

World-LooM

Mgr informatyki Uniwersytetu Warszawskiego. Współwłaściciel studia World-LooM, największego warszawskiego developera gier casual. W gamedevie od 15 lat; zaczynał amatorsko, przy tworzeniu otwartego w 1997 roku LPMUDa Arkadia. W latach 2005-2008 pracował jako Game Designer w zespole CD Projekt RED, tworząc podstawy fabularne Wiedźmina. Od roku 2008 tworzy już w World-LooM, jako programista, designer i producent 6 gier, w tym seria Fix-it-up, Aerie, Florence, Dark Heritage (4 kolejne w toku). Prowadzi też w Polsce zajęcia edukacyjne i promujące game development: na potrzeby m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, 2SLO, WGK, ZTG, Polconu i Pyrkonu

michal_iwanicki

Michał Iwanicki

Programista w Naughty Dog. Grami zajmuje się zawodowo od prawie dziesięciu lat – najpierw w CD Projekt RED (praca nad Wiedźminem 1 i silnikiem który stał się podstawą Wiedźmina 2), potem Lionhead Studios (Milo & Kate), obecnie Naughty Dog (przy The Last of Us). Prezentował na SIGGRAPHie i Game Developers Conference.

tomasz_szewera

Tomasz Szewera

one2tribe

Product Manager i Copywriter w firmie one2tribe oraz 1-szy gracz RP. Potrafi z pamięci narysować mapę do Dooma, wie gdzie najlepiej rozmnażają się Zergi, a przede wszystkim wie jak zarabiać na grach – od abstrakcyjnie brzmiących gier SMSowych MMO po Social Media. Meloman, audiofil i miłośnik wycieczek do Sanktuarium Chaosu. Od 5 lat w branży.

lukasz_ziobrowski

Łukasz Ziobrowski

Flying Wild Hog

W branży od blisko 7 lat. Głównie jako projektant lokacji ze sporym wkładem w warstwę efektów specjalnych. Doświadczenie zdobywał przy takich produkcjach jak Wiedzmin 1 i 2 jak i Neuroshima Apocalypse. Obecnie pracuje jako Senior Level Artist w Flying Wild Hog

piotr_mankowski

Piotr Mańkowski

Pożeracz popkultury we wszelkich jej przejawach. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.  Były redaktor magazynów o grach: Secret Service i Reset, współpracownik Nowej Fantastyki, Filmu i Dziennika. Autor książki o historii gier „Cyfrowe marzenia”.

daniel_kleczynski

Daniel Kleczyński

Kompozytor, producent, sound designer. Związany z branżą gamedev od ponad 20 lat (w 1992 r. nagrał ścieżkę muzyczną do pierwszej profesjonalnej polskiej gry na PC, Electro Body). Pracował przy takich produkcjach jak Schizm czy Wiedźmin. Prywatnie miłośnik ciemnej strony, psybientu i muzyki filmowej.

michal_hrydziuszko

Michał Hrydziuszko

Flying Wild Hog

Techniczny Animator w Flying Wild Hog. Od 9 lat jako profesjonalista: Tannhauser Gate, People Can Fly, CD Projekt RED.  W zakres jego obowiazków wchodzi przygotowanie, animowanie i umieszczanie w silniku gry postaci i animowanych elementów otoczenia, mocap, skryptowanie narzedzi w programach 3D.

pawel_graniak

Paweł Graniak

Potęga Obrazu

Zajmuje się projektowaniem historii postaci. Prowadzi szkolenia z concept artu i projektowania postaci, współtworzy Potęgę Obrazu. Z wykształcenia projektant. Specjalista od komunikacji wizualnej. Biegle posługuje się zarówno technikami tradycyjnymi jak i cyfrowymi (digital painting). Tworzy projekty na potrzeby gier komputerowych, komiksów i filmów animowanych. Autor konceptów i okładek do gier komputerowych. Ilustruje gry planszowe i karciane. Pracował w wydawnictwach prasowych, książkowych, potem jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych. Aktualnie prowadzi własne studio projektowe.

andrzej_graniak

Andrzej Graniak

Potęga Obrazu

Prowadzi szkolenia z concept artu i projektowania postaci, współtworzy Potęgę Obrazu. Rysownik, ilustrator, twórca konceptów. Zręcznie porusza się w każdej stylistyce, używając przy tym różnych narzędzi. Wie o ilustracji niejedno. Jako rysownik pracuje od 23 lat.  Publikował w wielu czasopismach i książkach polskich i zagranicznych. Uczestnik wystaw i konkursów. Laureat nagród i wyróżnień, m.in. na Satyrykonie w Legnicy, w Olen (Belgia), w Ankarze (Turcja). Aktualnie tworzy koncepty do filmów animowanych, gier, komiksów i ilustrując książki.

karol_gasinski

Karol Gasiński

Intel

Obecnie na stanowisku Graphic Software Engineer w Gdańskim oddziale R&D Intela. Członek grupy KHRONOS zajmującej się rozwojem specyfikacji OpenGL oraz założyciel i organizator konferencji WGK skupiającej Polskie środowisko gamedev. Z branżą związany od ponad 5 lat. Pracował przy mobilnych wersjach takich gier jak Medieval Total War, Pro Evolution Soccer czy Silent Hill. Z zamiłowania podróżnik po dżunglach Polinezji.

artur_ganszyniec

Artur Ganszyniec

Ars Thanea Games

Game Designer w Ars Thanea Games. Projektant, producent i scenarzysta gier, specjalizujący się w interaktywnych fabułach. Główny scenarzysta Wiedźmina: gry komputerowej i współtwórca zarysu fabularnego Wiedźmina 2: zabójcy królów. Autor papierowej gry fabularnej Wolsung: Steam Pulp Fantasy. Obecnie zajmuje się designowaniem gier na iOS (Mooniacs, Puzzle Craft). Wykłada również na Politechnice Łódzkiej, gdzie prowadzi zajęcia z projektowania fabuły.

marian_chomiak

Marian Chomiak

CD Project RED

W branży gier video zawodowo od dwunastu lat, pracował przy oprawie graficznej takich polskich gier jak Grom oraz Wiedźmin 1 i 2. Obecnie 3D Artist w nowym projekcie Cyberpunk studia CD Projekt RED.

maciej_miasik

Maciej Miąsik

one2tribe

Dyrektor Programowy Digital Frontier. Weteran polskiego przemysłu gier, od ponad 20 lat w branży. Producent, projektant, programista, sound designer. Współautor kultowego Electro Body, oraz wielu innych znanych tytułów: Fire Fight (pierwsza polska gra wydana przez Electronic Arts), serii gier przygodowych Schizm, oraz pierwszego Wiedźmina. Obecnie zajmuje się tworzeniem gier społecznościowych nowej generacji w one2tribe. Wykłada także projektowanie gier na PJWSTK oraz specyfikę produkcji gier w Warszawskiej Szkole Filmowej