Menu główne

Przeskocz do tekstu
Przeskocz do widgetów
  • Aktualności
  • O kursie
  • Program
  • Wykładowcy
  • Partnerzy
  • Zgłoś się
  • FAQ
  • Kontakt
Zaloguj się

Program 2012/2013

Nawigacja po wpisach

← Starsze wpisy
Nowsze wpisy→
  • Niedziela, 21 kwietnia 2013

    10:00-17:00
    • Indie na 100% Tomasz Grochowiak

      Konwersacja z Tomkiem Grochowiakiem na temat jak to jest być indie na 100%. Jego droga w gamedevie, doświadczenia w dużych produkcjach, doświadczenia w produkcjach własnych. Kiedy indzie jest fajne, kiedy już nie tak bardzo. Praktyczne rady jak sobie radzić samemu w świeci indie gier. Dużo pytań i odpowiedzi.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 20 kwietnia 2013

    10:00-17:00
    • Narzędzia GD Kacper Szymczak

      Zastosowanie teorii Human-Computer Interaction, matematycznej teorii gier i innych zdobyczy nauki w GD. Tworzenie narzędzi modelowania i balansowania.

    • Product mangement Tomasz Szewera

      Monetyzacja. Obsługa po sprzedaży. DLC, bonusy, promocje.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 7 kwietnia 2013

    10:00-17:00
    • Muzyka w grach Daniel Kleczyński

      Muzyka – nauczenie umiejętności operowania nastrojem, doboru stylu, etc. Trochę obowiązkowej historii muzyki, rola muzyki w filmie i grach itd. Czytaj dalej →

    • Gry wielosobowe i online Kacper Szymczak

      Historia gier wieloosobowych i online. Omówienie aktualnych rodzajów gier wieloosobowych. Podstawowe problemy techniczne w tworzeniu gier wieloosobowych. Narzędzia wspomagające tworzenie gier wieloosobowych. Gry online: przeglądarkowe, socjalne.

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 6 kwietnia 2013

    10:00-17:00
    • Udźwiękowianie gier Daniel Kleczyński

      Podstawy udźwiękawiania gier. Przedstawienie funkcji poszczególnych warstw dźwięku w grze oraz metod ich implementacji Czytaj dalej →

    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 24 marca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 23 marca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 10 marca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 9 marca 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Niedziela, 24 lutego 2013

    10:00-17:00
    • Animacja w grach Michał Hrydziuszko
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »
  • Sobota, 23 lutego 2013

    10:00-17:00
    Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
    ul. Postępu 17 a, budynek A
    02-676 Warszawa
    Pokaż na mapie »

Nawigacja po wpisach

← Starsze wpisy
Nowsze wpisy→
Zapisz się do kanału RSS
z najświeższymi informacjami
nt. Digital Frontier

Ogłoszenia o pracę

  • Animator

    ART
    »
  • Lead/Senior UI Artist

    Product
    »
  • Backend Server Engineer

    ART
    »
  • Assistant Producer

    Tech
    »
  • Senior Character Modeler

    Product
    »
  • Lead/Senior UI Artist

    Biz
    »
Zobacz pozostałe 5 ogłoszeń »

Kalendarz

« Styczeń 2021
Pn Wt Śr Cz Pt So N
28 29 30 31123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
  • Aktualności
  • O kursie
  • Program
  • Wykładowcy
  • Partnerzy
  • Zgłoś się
  • FAQ
  • Kontakt